28 Ağustos 2013 Çarşamba

Avon'la Flormar Icy Top Kaynaşması

   Yeni bir oje denemesiyle karşınızdayım.. Tesadüfen seçtiğim Avon Paprika oje ile Flormar Icy Top IT02'yi harmanladım ve böyle bir sonuç çıktı..



Öncelikle şunu belirtmeliyim gibi Avon'un bu ojesi, benim uzun zamandır bulmak istediğim renge sahip.. Uzunca bir zaman önce Flormar'ın böyle bir renk ojesini kullanmıştım, ancak sonrasında aynısını bulamamıştım.. Bu renk pembenin en güzel tonu olabilir bence..
   

Burada, tırnaklarımın kusuruna bakmayın demeliyim.. Kırılanlar kırılınca uzunlara kıyamıyorum.. En yakın zamanda hepsini aynı boyda göreceksiniz umarım=)


Bu güzel pembeden sonra gelelim Flormar Icy Top IT02'ye.. Glitter serisinden sonra (hatırlamak için tık) Icy Toplar çeşitli renklerde ve şekillerde karşımıza çıkıyor.. Ben her ojede uygulayabilmenin en rahat olduğu renkler olarak gördüğümden yukarıdaki siyah-beyazı aldım=)


Icy Top IT02'nin bazı renksiz.. Sadece fotoğrafta gördüğünüz beyaz şerit ve yuvarlaklar, ayrıca siyah noktalar bulunuyor.. Siyah olanlar fırçaya daha çok geldiğinden beyazları toparlamak zor olabilir=)


Pembenin güzelliği altta kalmasın diye bazı tırnaklarıma uyguladım Icy Top'u.. Böyle daha hoş durduğu kesin.. Flormar standlarından ve buradan bu seriye göz atabilirsiniz;)

Fiyatı: 2.85 TL.

Ojeler ve duruş hakkındaki yorumlarınız??

Hiç yorum yok: