14 Ağustos 2013 Çarşamba

Catherine Arley Hologramlı Oje Hoş Geldiin..

    Nihayet uzun zamandır istediğim bu çok sevgili ojeyi edindim ve tabii ki hemen denedim=) Hemen bir görselimize bakalım..

                            

                                           
                             
        805 numaralı bu ojeye biraz daha ışıkta ve daha yakından bakalım..

                                           


     Özellikle güneş ışığında muhteşem ışık oyunları ziyafeti sunan hologramlı ojeleri oldum olası merak etmişimdir. İlk deneyim de Catherine Arley ojeyle oldu.. Normalde siyah ojeyi hiç sevmem ve hayatımda sürmedim de.. Gelgelelim bu hologramlı oje kalbimde taht kurdu..


     Bu ojenin ayaklarda da muhteşem durduğunu belirtmeliyim, ancak fotoğraf yok maalesef=) Tırnaklarıma 2 kat uygulayarak üzerine de Flormar Quick Dry Extra Shine kullandım. Birkaç açıdan çektiğim fotoğraflara gelirsek..





Catherine Arley ojeleri için diyebilirim ki hayatımda sürerken en zorlanmadığım oje.. Çok rahatlık sağlıyor insana.. Hem uygun hem de kaliteli markalardan;)

Ben 805 numaralı hologram ojeyi 2.25 TL'ye aldım. Siz de beğendiyseniz ve mutlaka sürmeliyim diyorsanız buraya tık


Hiç yorum yok: