25 Ağustos 2013 Pazar

Mavala ile Haftalık El ve Tırnak Bakımım

Bildiğiniz üzere bazı yabancı ülkelerde tırnak etinin kuaförlerde kesilmesi yasak.. Kuaförlerde manikür yaptırmaya son dedirtecek ürünleri İsviçre Mavala markasıyla piyasaya çok önceden sürmüştü..


Ben de 2 seneye yakındır bu ürünleri kullanmaktayım ve kuaförlerde yapılan manikürün bir işe yaramadığını anladım.. Nasıl mı?
Manikür yaptırdığımda etlerim daha çok ve sık çıkardı.. Tırnaklarım kırılırdı vs. Ancak Mavala'yı kullanmaya başladıktan 2 ay sonra tüm etkisini gördüm.. Tırnaklarımı dilediğim kadar uzatabiliyor ve etlerimi yolmak zorunda kalmıyordum=)

Eskiden tırnaklarım çok yumuşaktı ve her yerden kırılabiliyordu.. Şimdiyse mükemmel derecede sert ve çatlama olmuyor..

Sizler de maniküre boşuna para verip etlerinizin kesilmesi yerine bu ürünleri temin edip evde kendiniz uygulayabilirsiniz..

Gelelim Mavala manikürünün nasıl yapılacağına..
Öncelikle ılık bir suda ellerimizi yumuşatma maksadıyla birkaç dakika tutmalıyız..



1. aşamada Cuticle Remover ı tırnak etlerine sürüyoruz. Bu ürün tırnak etlerini kesmeye gerek kalmadan çıkmasını sağlıyor;)



Gördüğünüz gibi tırnağın üstündeki bölge ve yan taraflarda kalan etlere uyguluyorum.. Bu şekilde tüm parmaklarımıza sürdükten sonra 1-2 dk bekletiyoruz..


Sonrasında ürünlerin içinde tahta bir çubuk bulunuyor.. Bu çubuk çokça işimize yarayacak.. Fotoğrafta gördüğünüz gibi az miktar pamuğu çubuğa sarıyoruz..


Pamuğa sarılmış çubuğu, tırnak eti çıkarıcıyı uyguladığımız alanlara, önden arkaya doğru yuvarlıyoruz, biraz bastırarak.. Böylece etleri temizleme işlemi sona eriyor=)


2. aşamada gördüğünüz ürün Mavala Scientifique tırnaklarımızı sertleştirmeye yarıyor.. Tırnaklarımın kırılmadan istediğim kadar uzamasını sağlayan üründür bu..


Fotoğrafta tam başladığım yerden aşağı doğru ince bir şerit hâlinde uyguluyoruz.. Kesinlikle tırnağın bütününe değil!

Tüm tırnaklara uyguladıktan sonra bekletme yapmadan 3. aşamaya geçebiliriz..


3. aşamayı oluşturan Cuticle Cream tırnağa ve etlere sürülen, bakım yapan muhteşem bir ürün..


Çok az miktar ürünü yukarıda gördüğünüz gibi tüm parmaklarınıza masaj yaparak uygulayabilirsiniz..


Parmaklarımızı kremle ovduktan sonra tahta çubuğu tekrar elimize alarak tırnak dibindeki etleri geriye itiyoruz..

Mavala manikürünüz bittikten sonra ellerinizi vazelinle nemlendirebilirsiniz..


Ben Johnson's Baby'ninkini kullanıyorum;)

Şunu da belirtmeliyim ki 1. aşamada kullandığımız ürünü ayda bir kere uygulamak gerekiyor.. Haftalık bakımınızda 2. ve 3. aşamaları uygulamanız yeterlidir=)

Biraz uzunca bir yazı oldu, ancak okumaya değeceğini düşünüyorum.. Tırnaklarım ve etlerim istediğim gibi oldu.. Artık uzun tırnak da kullanabiliyorum..

Bu üç ürünü zamanında bir kuaförden 145 TL'ye almıştım.. Siz büyük eczanelerde de bulabilirsiniz..

Etleri kesmeden evde yapabileceğiniz Mavala manikürü hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok: