28 Ağustos 2013 Çarşamba

Sepetimden Görüntüler: Kate Moss Ruj, The Balm Jovi Palet

 Yeni bir başlık açayım dedim bloga ve bu da ilk yazısı=) Bu bölümde istedim ki çok uğraşarak yaptığım ve beğendiğim makyajı, hangi ürünleri kullanarak yaptığımı sizlerle paylaşayım.. Makyajda acemi olduğumu da belirtmek isterim=)    


Genel hatlarıyla söylemem gerekirse gözlerde The Balm Jovi Palet'ten Alice Copper ve Third Eye Blinded,(yazı için) yüzde pudra olarak Rimmel Stay Matte (hatırlamak için) allık olarak Maybelline Dream Touch Blush (yine hatırlamak için) ruj olarak da Kate Moss 16 numaralı ruju kullandım.


Dipliner olarak Flormar, rimel olarak ise Loreal Collagene kullandım..


The Balm Jovi'nin uzunca bir açıklamasını yaptığım için burada sadece farklı bir uygulamanın fotoğrafını koymakla yetiniyorum..


Gelelim asıl tanıtmak istediğim ürüne.. Normalde ruj alacağım zaman koyu renklere yönelen ben, bu sefer bir çılgınlık yaparak şeftalimsi renge yöneldim=)


Severek kullandığım ruj burada ışıktan koyu gözüküyor ancak bu kadar koyu değil.İşte dudaktaki duruşu..



Peki, en başta makyajın tamamını koyduğum fotoğrafta niye o kadar parlak duruyor diye sorarsınız elbet=) Biraz parlaklık vermesi amacıyla Nivea Shine Glace 27 numaralı parlatıcıyı kullandım..


Parlatıcının tendeki görüntüsü şöyle:


Neredeyse Kate Moss 16 ile örtüşüyor=) Ve ikisini harmanlayınca ortaya çıkan sonuç..


Kate Moss rujun sürülüşü ve kullanımını beğendiğimi söylemeliyim.. Dikkat edildiği sürece kalıcılığını koruyor.. Ancak bendeki 16 numara çok açık bir renk olduğundan dudakta pürüz olmaması gerekiyor.. Yoksa çatlaklı bir ruj görünümü elde edersiniz ki bu görüntü çok kötüdür.. Bu yüzden öncesinde nemlendirici kullanabilirsiniz.. 

Kate Moss ruju bir sene önce Watsons'tan almıştım ama fiyatını net hatırlayamadım.

Sizler bu makyajı nasıl değerlendiriyorsunuz?







Hiç yorum yok: