16 Ağustos 2013 Cuma

CND Almond Moisture Scrub: Ellerinizde Harikalar Yaratır..

     Muhteşem bir el peelingi ile karşınızdayım.. CND'nin Almond Moisture Scrub adlı bu ürünü el ve tırnaklarınızın vazgeçilmez bakımı olacak.. Benim oldu bile=) Kendisi bir peeling ürünüdür..


Ürünün en önemli özelliği, kutuyu açtığınız ve ellerinize sürdüğünüz anda yoğun bir badem kokusuyla karşılaşmanız.. Tabii badem kokusunu seviyorsanız=)
Badem kokulu peeling, neredeyse her peeling ürününde olduğu gibi kum tanecikleri içeriyor. Ellerinize masaj yapmaya başladığınızda bu tanecikler, sizi rahatlatmaya başlıyor.

                     

                Bilmem bu fotoğrafta tanecikler net görülüyor mu..


Kullanım şekli ise oldukça basit.. Elinize göz kararı bir miktar ürünü alıyorsunuz. Lavaboda yaklaşık 5 dk. boyunca tıpkı ellerinizi sabunlar gibi ovuşturuyorsunuz.


Siz bu işlemi yaparken ellerinizdeki ölü hücreler deriden atılarak tırnak etleriniz canlı bir görünüme sahip oluyor=) Bu yüzden peelingi tırnak etlerimize de yedirmeliyiz..


5 dk.nın ardından ellerimizi suda iyi gibi duruladıktan sonra ilk hissedeceğiniz şey ellerinizin karıncalanıyor olması.. Fakat korkmayın, bu tıpkı masajdan sonraki rahatlama hissi gibi bir huzur veriyor=)


     Aradan saatler geçtiği hâlde ellerime dokundukça bebek eline dokunmuş gibi kalmayıp onları çok rahatlamış hissediyorum=)

Ben de ellerimi bu ürünle şımartmak istiyorum diyorsanız buraya tık=) Ben 95 gr.lık olanını 44.90 TL'ye almıştım..

Sizin öneri ve yorumlarınız neler? Denemeye değer olduğunu düşünüyor musunuz?

Hiç yorum yok: