18 Ağustos 2013 Pazar

Maybelline Dream Touch Blush

     Maybelline Krem Allık bu yazımın konusu.. Çıktığı zamandan beri her reyonda denerim ancak almaya bir türlü sıra gelmezdi.. Tâ ki Watsons indirim yapana kadar=)



    Peki bu krem allığın özellikleri nelermiş biraz bahsedelim mi?
                 

     Fotoğrafta gördüğünüz allık, kremimsi bir yapıda gözüküyor öyle değil mi? Tam da öyle=) Yüze sürülen krem türü ürünlerden hiç haz etmem.. Ancak bu allık tıpkı bir sihir gibi.. Nasıl mı?


Elinize bir parça ürünü aldığımızda tıpkı krem gibi.. Fakat yüzünüze sürdüğünüzde pudra gibi dağılmaya başlıyor, yani klasik allıklar gibi rahat bir uygulama sağlıyor..


Gördüğünüz gibi yavaş yavaş pudra yapısına bürünmeye başlıyor..

Krem allığı uygularken allık fırçanızı kullanabilirsiniz, ancak elle uygulamak bana daha kolay geldi=)

Ve.. Yüzümüze kozmetik ürünü olarak ne sürersek sürelim, öncesinde mutlaka favori cilt bakım nemlendiricimizi kullanmalıyız;)

Krem allığı nemlendiriciden sonra uygulamak mümkün.. Fakat fondöten veya pudranın üstüne uygulamak daha şık duracaktır..

Bakalım pudranın üstüne sürdüğüm bu şeker şeftali tonu bende nasıl durmuş=)


     Çok yakından çekilen fotoğrafları hiç sevmemişimdir.. Göstermek amacıyla şimdilik böyle oldu, idare edin=)

Benim kullandığım renk yaz aylarının vazgeçilmez tonu şeftali rengi.. Numarası 2. Fiyatı: 22 TL. Watsons sayesinde 11 TL ödedim=)

Maybelline'in krem allığından çok memnun kaldım ve kolay kolay vazgeçebileceğimi sanmıyorum..

Sizler nasıl buldunuz?


Hiç yorum yok: