17 Ağustos 2013 Cumartesi

Rimmel says "Stay Matte!"

     Bayram bir geldii, pir geldi arkadaşlar.. Hâlâ Watsonstan aldığım indirimli ürünleri tanıtma işlemi bitmedi=) Çok memnun kaldığım bir pudra var sırada.. Rimmel London Stay Matte..


   Fondöteni hiç mi hiç sevmemekteyim.. 1 sene önce Roaccutane adlı çok fazla yan etkileri olan bir ilaç kullanmıştım.. Cildim porselen gibi olduktan sonra doktorum bir daha fondöten kullanmamamı, bunun yerine pudra tercih edebileceğimi söyledi (Tabii çok özel günlerde bu kuralın dışına çıkabiliyorum=)
   Pudra benim olmazsa olmazım.. Cilde kusursuz bir görünüm veren önemli kozmetik gereçlerinden.. Başka marka pudra kullanırken Rimmel i denemek cesaret işiydi benim için. Gelgelelim beni oldukça memnun bıraktı=)



   Stay Matte, ciltte ağırlık yaratmayan ve gözle görülür bir kapatıcılık sağlayan pudralardan..Terlemediğiniz müddetçe uzun bir süre sizi idare ediyor..


Favori pudra fırçamızı alarak işleme başlayabiliriz.. Fırçanın süngere göre daha iyi dağıtma özelliği olduğunu söylemeliyim..


Bütün yüzümüze, özellikle boyun kısmı ve aşağılarına da iyi gibi sürmeliyiz.. Yoksa boyun hizasından aşağı doğru ciddi bir renk farkı sorunu yaşayabiliriz=)

Sürmeden önce ve sürdükten sonra bendeki değişime bakalım mı=)


Kapatıcılığı benleri sayarak da görmek mümkün galiba=)

Burada önemli olan nokta teninize uygun pudrayı seçmeniz.. Benim tenime uygun olan numaraya gelirsek:


Tabii pudrayı kesinlikle çıplak cildinize uygulamayın.. Mutlaka favori cilt bakım nemlendiricinizi sürün.. Aradan 5-10 dk. geçtikten sonra pudranızı uygulayın.. Böylelikle pudra cildinize doğrudan temas etmemiş olacak ve pudranız daha kalıcı hâle gelecek;)

Fiyatı 18 TL civarındaydı.. Ben indirimden dolayı 9 TL gibi bir fiyat ödemiştim..

Siz bu ürünü beğendiniz mi?





Hiç yorum yok: